Arbeidsoppgaver:
Din viktigste oppgave blir å koordinere tekniske grensesnitt og videre være en faglig ressursstøtte for våre kunder og prosjektgruppe. Noen av arbeidsoppgavene kan være:
- ITB/ R-ITB oppgaver
- Ledelse av systematisk ferdigstillelse og testing
- Følge opp prøvedrift
- Kontroll og oppfølging av funksjonsbeskrivelser og leveransebeskrivelse
- Teknisk prosjekt og prosjekteringsledelse i alle faser
- Teknisk byggeledelse
- Prosjektutvikling
- Kalkulasjon / Innhente tilbud
- Innkjøp og kontrahering
Vi har et inkluderende miljø med stor takhøyde, gode personalordninger, og verdsetter frihet under ansvar. Du får gjennom denne stillingen ansvar for egne oppdrag og direkte kundekontakt. Sammen med våre energi og miljørådgivere finner vi løsninger som forener teknikk og miljø på en bærekraftig måte.
Etterspørselen etter våre tjenester øker stadig, og vi trenger derfor flere dyktige medarbeidere som kan ivareta våre kunders behov. Vi ser etter proaktive og initiativrike personer som kan lede og koordinere tverrfaglige grupper i både store og små prosjekter.
Dine kvalifikasjoner og egenskaper:
- Erfaring med ITB arbeid fra konsulent- eller entreprenørbransjen
- Relevant erfaring med elektro, VVS eller automatikk fag
- Tverrfaglig kompetanse innen tekniske fag
- Fremoverlent, utadvendt og proaktiv
- Evnen til å finne gode tekniske, kvalitative og økonomisk riktige løsninger
- Selvstendig og strukturert
- Resultatorientert
- Relevant utdannelse er Sivilingeniør / Master, Ingeniør, Teknisk fagskole eller annen relevant praksis og erfaring
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Godt humør og pågangsmot
- Kommuniserer godt muntlig og skriftlig på norsk
Som rådgiver i Itech vil du oppleve en variert arbeidsdag med spennende utfordringer, ansvar for egne oppdrag, direkte kundekontakt, og være en del av et hyggelig arbeidsmiljø.
For stillingen kan vi tilby:
Itech har et svært kompetent og allsidig tverrfaglig teknisk miljø som gir deg gode utviklingsmuligheter og som ønsker utvikling via nye medarbeidere. Her hos oss blir du en del av et inkluderende fellesskap med et sterkt faglig fundament, et uformelt arbeidsmiljø som oppmuntrer til initiativ og kreativitet. Itech har stort fokus på intern kompetanseheving, og jobber systematisk for å heve den tverrfaglige kompetansen til våre medarbeidere.
I tillegg til gode ordninger i Itech, tilbyr vi deltagelse i utrolig spennende prosjekter for våre kunder. Dette er prosjekter som utfordrer og utvikler vår faglige kunnskap videre.
- Deltagelse i vår markante endring i satsingen ovenfor eiendomsaktører
- Spennende og utfordrende oppgaver
- Hyggelige kollegaer og et meget godt arbeidsmiljø
- Et sterkt faglig miljø med stor faglig bredde
- Fokus på intern kompetanseheving
- Lønn etter avtale, gode personalordninger
- Frihet under ansvar
- Itech aktiv som legger til rette for sosiale aktiviteter
- Gode pensjons- og forsikringsavtaler
- Tiltredelse etter nærmere avtale
- Mulighet for å bli medeier
Om arbeidsgiveren:
Itech AS ble etablert i 1991, og har passert 45 ansatte. Itech har hovedkontor i Asker og avdeling i Sandefjord og Bergen. Hovedkontoret flytter til Skøyen i Oslo i 2024 og vil i den forbindelse øke satsingen på teknisk rådgivning for eiendomsaktører. Vi er tekniske rådgivere som tilbyr våre tjenester innen prosjekt- og prosjekteringsledelse av tekniske anlegg rettet mot byggherrer, totalentreprenører og eiendomsutviklere. Vi leverer tjenester innen teknisk rådgivning og prosjektledelse, prosjekteringsledelse, ITB rådgivning og miljø og bærekraft.
Kontaktperson:
Navn: Beate Grønland Eriksen
Stillingstittel: Administrasjonsleder
E-post: administrasjon@itech.no
Mobil: 48 04 48 00